BlogERDIC LAB

4 βήματα για το ιδανικό motivation letter

Χαδούλα Ευαγγελία Νικητάκη (θ17087)


Θέλεις να μάθεις πώς μπορείς να γράψεις ένα σωστό και ελκυστικό
motivation letter για μεταπτυχιακό, υποτροφίες, προγράμματα ανταλλαγής ή άλλες αιτήσεις; Πρόσεξε και ακολούθησε αυτά τα βήματα. Πρώτα χρειάζεται να διευκρινιστεί ότι το motivation letter αφορά τα μελλοντικά σου ακαδημαϊκά σχέδια και πως το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό ή άλλο πρόγραμμα θα σε βοηθήσει να πετύχεις τους στόχους σου.  

Read more

e-Simulation of the European Parliament

Oksana-Senja-Simulation-Of-The-European-Parliament

Author of the article : Oksana Senja

     On Friday 18th and Saturday 19th of December 2020 pupils and students from Greece, Cyprus, Malta, Germany and Romania had the chance to participate in the simulation of the European Parliament under the program Teachers4Europe and in collaboration with the Hellenic Organization of Political Scientists (EOPE - HAPSc). The topic of the Simulation was “Erasmus program during the period 2021-2027”.

Read more

Επικυρωμένη γνώση μέσω εργασιακής εμπειρίας: ECVET

Το ευρωπαϊκό σύστημα πιστωτικών μονάδων για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση

 

Γράφει η Μαριάννα Παπαντωνάκη Κακαβά (θ17036)


Το ευρωπαϊκό σύστημα πιστωτικών μονάδων για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση δημιουργήθηκε από την ευρωπαϊκή ένωση με σκοπό τη διευκόλυνση της τεκμηρίωσης, αναγνώρισης και μεταφοράς των γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων που αποκτά το άτομο σε διαφορετικά μαθησιακά περιβάλλοντα. Το παρόν κείμενο αφορά σε πνευματικά και πρακτικά προσόντα που αποκτώνται συγκεκριμένα στο εργασιακό περιβάλλον.

Μέσω του ευρωπαϊκού συστήματος πιστωτικών μονάδων για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση καθίσταται δυνατή η αναγνώριση και η ποσοτικοποίηση μαθησιακών αποτελεσμάτων που έχουν προκύψει, μεταξύ άλλων, και μέσω διαδικασιών μη τυπικής και άτυπης μάθησης. Τέτοιο περιβάλλον μπορεί να συνιστά κάποιο πλαίσιο στο οποίο το άτομο εργάζεται, εθελοντικά ή επί πληρωμή, καθώς, κατά τη διάρκεια της εργασίας του, αποκτά γνώσεις και δεξιότητες.

Read more

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ

Ελευθερία Ζαμπετάκη (Θ17030)

Χαδούλα Ευαγγελία Νικητάκη (Θ17087)

 Στο τομέα της νεολαίας, η Ευρωπαϊκή Ένωση μπορεί μόνο να στηρίζει, να συντονίζει ή να συμπληρώνει τη δράση των κρατών μελών καθώς διαθέτει «συμπληρωματική αρμοδιότητα»(άρθρα 165 και 166 της Συνθήκης για τη λειτουργία της ΕΕ). Μπορεί η νεολαία να αποτελεί τομέα εθνικής πολιτικής, όμως η ΕΕ στοχεύει να προσφέρει στους νέους περισσότερες ίσες ευκαιρίες τόσο στους τομείς της εκπαίδευσης και της εργασίας αλλά και σε όλους τους τομείς της κοινωνίας. Το πρόγραμμα Erasmus+ αποτελεί το πιο δημοφιλές πρόγραμμα της ΕΕ για τους νέους αλλά τα τελευταία χρόνια, η ΕΕ ενίσχυσε τις πολιτικές της έναντι των νέων, όπως φαίνεται από τη πρωτοβουλία του Ευρωπαϊκού Σώματος Αλληλεγγύης και του προγράμματος DiscoverEU το οποίο έδωσε την ευκαιρία σε 20 χιλιάδες νέους να ταξιδέψουν στην Ευρώπη.

Read more